بارتومئو: ژاوی میتواند یک فصل دیگر دربارسا بماند

 

ژاوی هرناندز که این روزها بحث جدایی او از بارسا در انتهای فصل بیشتر از همیشه به گوش می رسد، شب گذشته با ورود به زمین در نیمه دوم دیدار بارسلونا و سلتا، موفق شد روند بازی را به نفع تمیش تغییر دهد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در حالیکه در بیشتر دقایق، اسیر بازی هوشمندانه سلتا بود، با تگ گل دقیقه 76 جرمی متیو، موفق شد برنده از زمین خارج شود.
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در انتهای بازی در مصاحبه با کانال پلاس گفت:" بازی دشواری بود. هر دو تیم خوب بازی کردند. سلتا در نوکمپ هم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشته بود و حتی موفق به شکست دادن ما شد .آنها تیم خوبی دارند و فصل بزرگی را هم پشت سر می گذارند. بازیکنان بارسا هم مثل همیشه تا لحظه آخر جنگیدند. حالا باید به ادامه رقابت ها فکر کنیم. یک حریف از حریفان پیش رویمان برای رسیدن به قهرمانی کم شد." 

بارتومئو در مورد گلزنی دوباره متیو گفت :" این دومین گل متوالی متیو پس از گلزنی او در ال کلاسیکو بود.او یک مدافع است و ما برای گلزنی جذبش نکرده ایم اما همواره روی توپ های کاشته جلو می آید تا به تیم کمک کند."

رئیس بارسا در مورد ژاوی نیز گفت:" او بهترین هافبک تاریخ بارسلوناست و یک مهره واجب برای باشگاه.ژاوی با ورودش به زمین، روند بازی را به نفع ما عوض کرد. او مهره مهمی برای ماست و می تواند یک فصل دیگر هم برای بارسا بازی کند و به این مساله امیدوارم." 

بارتومئو در پاسخ به سوالی در مورد برتری 9-1 رئال مقابل گرانادا چنین گفت:" بازی را ندیدم ولی به من گفتند که رئال خیلی خوب بازی کرده است. من روی بارسا و بازیکنان تیم خودم تمرکز دارم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | 1:5 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.